martes, 11 de septiembre de 2012

Benvidos todos e todas!!

Ola a todas e todos!!

Un ano máis volvemonos a ver na titoría de 3º ciclo do CEIP Nosa Sra de Xuvencos. Entre toda a comunidade educativa intentaremos facer deste blog un punto de encontro no que reflictir todas aquelas tarefas e inquedanzas sobre as que traballemos ao longo deste novo curso.

...o verán pasou máis rápido do que algún quixera...pero o bo deste reencontro, é que vimos coas pilas cargadas e con moitas ganas de traballar e aprender cousas novas.

Para comezar, cada un de nós irá facendo un comentario de benvida a esta nova.

14 comentarios:

  1. Alégrome moito de ver que vindes ao blog con moitas gañas de participar.

    Ánimo!!

    ResponderEliminar
  2. Alégrome de ver aos profesores contentos
    alvaro

    ResponderEliminar
  3. Estou contento de verme e reunirme cos meus amigos


    Alex

    ResponderEliminar
  4. a min gustame estar neste colexio novo e estar cos meus novos amigos e amigas

    alejandro

    ResponderEliminar
  5. no cole divirtome moito cos meus compañeiro da miña clase e de outras






    juli

    ResponderEliminar
  6. No colegio paso moi ben e divirtome.


    Alberto

    ResponderEliminar
  7. No cole de Boboràs recibíronos con agarimo e amabilidade, coma sempre.



    Un biquiño de Sara.

    ResponderEliminar
  8. Alegrome moito de verbos espero que disfutedes deste blog igual que eu tamen disfruto ,espero
    que disfutedes,tamen do colegio porque a venvida foi xenial.

    Adeus Hector froilan

    ResponderEliminar
  9. Me alegro de estar de vuelta al colegio.

    Ahi estan amigos para jugar y es divertido

    Y lo paso muy bien y estudiamos

    Chao, Martin Fernandez Belhaj

    ResponderEliminar
  10. Alegrome de volver ao colexio despois de un veran tan divertido,e de volver cos meus compañeiros.

    Adeus!

    Sole e Naomi

    ResponderEliminar
  11. Ola benvidos o ceip nosa señora de xuvencos xa tiña gana de ver os meus compañeiros e veño con moitas ganas de estudar espero que sigades vendo a nosa paxina adeus Ivan ceip xuvencos 6

    ResponderEliminar
  12. A benvida pareceume moi bonita e veño con moitas gañas de traballar


    MOITAS GRAZAS¡¡

    Manuel

    ResponderEliminar
  13. Esperemos que todos veñan coas pilas cargadas.;)


    Paula

    ResponderEliminar

Interésanos a túa opinión!